Apple ID

آپل آیدی و کاربرد آن

اگر به تازگی می‌خواهید وارد قلمرو ios شوید و گوشی آیفون یا یکی از دستگاه‌های اپل را در دست بگیرید، حتما باید اپل آی دی داشته باشید. شاید با خود بپرسید اپل آیدی چیست و چرا به آن نیاز داریم ؟ در این مقاله از مجله فروشگاه اینترنتی ۱۹کالا قصد داریم به این موضوع بپردازیم و ببینیم کاربرد اپل آیدی چیست و چه مواردی را می بایست در رابطه با آن بدانید.

 

چه اطلاعاتی در اپل ایدی ذخیره میشود ؟

Apple ID شما حسابی است که برای دسترسی به سرویس‌های اپل مانند App Store ،Apple Music ،iCloud ،iMessage ،FaceTime و … از آن استفاده می‌کنید. این ایدی شامل آدرس ایمیل و گذرواژه‌ای است که برای ورود به سیستم استفاده می‌کنید. اگر اپل آی دی نداشته باشید یا آن را فراموش کرده باشید بسیاری از امکانات را از دست می‌دهید و حتی آپدیت هم دریافت نمی‌کنید. اگر می‌خواهید بدانید که با اپل ایدی چیکار میشه کرد و چه اطلاعاتی در اپل ایدی ذخیره میشود در ادامه با ما همراه باشید.

کلیه اطلاعات تماس، پرداخت و امنیتی که در سرویس‌های اپل استفاده می‌کنید و حتی موقعیت مکانی، شماره تلفن‌ها و عکس‌های شخصی روی گوشی‌تان در اپل آیدی ذخیره می‌شود.

دسترسی به اپ استور

دسترسی به اپ استور ابتدایی ترین کاربرد اپل آیدی است. اپ استور اپلیکیشن امن و قابل اعتماد اپل برای پیدا کردن و بارگیری برنامه‌ها است. اپلیکیشن‌هایی که این استور ارائه می‌دهد بالاترین استانداردهای حریم خصوصی، امنیت و محتوا را ارائه می‌دهند. حدوداً دو میلیون برنامه در اپ استور قابل دسترسی است که پیش نیاز استفاده از این اپ‌ها داشتن اپل آیدی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *